Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Dzisiejsze zakupy

Dzisiejsze całe przedpołudnie spędziłam w mieście na zakupach .To wyjście zaliczam do udanych , ponieważ kupiłam dużo ciekawych rzeczy ,które zresztą możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach , czyli: bieliznę , 2 bary włochatych butów. piękny czarny kuferek , odżywkę do włosów z Gliss Kur - ultimate repair ,maskę i jedwab z CHI, a także 2 bluzeczki których nie ma na zdjęciach .
Z tego wszystkiego najbardziej mi sie podobają włochate buciki są genialne :)





72 komentarze:

  1. Miałam tą odżywkę z Gliss Kur :)

    Bardzo fajny blog!
    Obserwuję Monikaa (bez zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buty :) Przydałaby mi się taka zwykła czarna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czadowe buty! :D
    bielizna bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ciapy :)
    buuczi.blogspot.com - obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio nie mam czasu na takie duże zakupy jakoś więc kupuję w przelocie w drodze na spotkania, wpadając na chwilę do sklepu :) Ale podobno takie zakupy najlepsze :) Piękne buciki <3 Marzą mi się takie, ale mam za długą stopę :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buciki no iswietne całe zakupy!
    obserwujemy tu i na FB?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, faktycznie, buty genialne! :)
    A odżywka Glisskur jest bardzo dobra, świetnie, ze ją kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kapciochy, ale teraz chyba sobie je odpuscisz w ten upał co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny nabytek :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne rzeczy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kapciuszkiii ! kocham takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W futrzanych bucikach się zakochałam.

    Piękne <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy :)
    A jeśli chodzi o moją ostatnią współpracę ze Skarbami Syberii to pisałam do Pani Juli z ofertą uczestnictwa w spotkaniu blogerek jakie ostatnio organizowałam wspólnie z innymi koleżankami i tu Pani Julia nie mogła przybyć i musiała mi odmówić ale zaproponowała indywidualną współpracę i z miła chęcią się zgodziłam gdyż już od jakiegoś czasu bardzo ciekawiły mnie te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie buciki! ;D Bo słynę z tego, że mam wiecznie zimne stopy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy *.* o, a co ci sie w noge stało :o?

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog super ;)
    blogerka bardzo ładna a wiec może obserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam rzut beretem do Dębicy ;)
    Nagawczyna mówi Ci to coś
    jasne że obserwuję już dodaję ;*
    Pozdrawiam ciepło i miłego wieczorka życzę ;)
    zapraszam do mnie częściej

    OdpowiedzUsuń
  18. Bonito sujetador, tiene un color precioso.Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. czarny kuferek rewelacja!!!!

    Kochana z racji tego, że strasznie mi się u ciebie podoba z wielką chęcią obserwuję:) pozdrawiam i zapraszam do siebie ... buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaobserwowałam! ja z tych rzeczy przygarnęłabym ciemne włochacze :P ehh... nic tak nie sprawia kobiecie radości jak zakupy ;) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  21. buty idealne dla mnie na zimowe wieczory ^^ nie cierpię kiedy marzną mi stopy ;D

    zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. nice underwear
    http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladny kolor biustonosza ! i jakie fajoe wlochacze :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudaaa! :)
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REW ;)
    __________________________________________________________

    U MNIE ROZDANIE, ZAPRASZAM! :) http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nominowałąm cię cie do TVBA

    http://koralikowomi.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. zachwycona jestem butkami, rozkoszne !

    OdpowiedzUsuń
  27. Butki idealne na zimę. Przydadzą Ci się na mrozy. Wtedy usiądziesz w nich czytając książkę w zimowy wieczór i będzie Ci super ciepło i wygodnie.Fajny zakup.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zakupy :) Miałam jedwab z CHI :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super!

    Obserwuję i liczę na to samo.!

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zakupy. Buty mi się podobają ;d
    obserwuje i liczę na rewanżyk ;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne są te buty;)

    pozdrawiam:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin, also on twitter? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne są te buty. Podobają mi się!

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne zakupe , przydatne rzeczy
    super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty są świetne :D :*

    Obserwuję i liczę na rewanż:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :)

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny kolor biustonosza :)
    Pokaż bluzeczki ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakupy po prostu genialne :) buciki dobre i na zimę ^^ obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zakupy :)

    zapraszam
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie te rzeczy! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://littlesmiiile.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. genialne kapcie ! też takie chcę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zrobiłaś zakupy ^.^
    Mi się najbardziej podoba stanik i buty. :P
    Ładny blog :)
    Pozdrawiam i dziękuję, że mnie obserwujesz :) Zrewanżowałam się :P
    wikamilikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne buciki w sam raz na zimowe wieczory:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałam tej odżywki, zdecydowanie najlepsza jaką miałam :) Koleżanki w szkole potem chciały mi robić na przerwie warkocze, żeby dotknąć i zobaczyć jak miękkie są po niej włosy. No, ale potem się ściełam i tyle z warkoczyków.
    Chętnie również zaobserwuję :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo mnie zainteresowała ta maseczka do włosów! buciki są przesłodkie! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  46. Czyli polowanie w centrum można uznać za udane;P. Pozdro;).

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny staniczek ;) zapraszam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne zakupy szczególnie te cieplutkie botki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Koronkowy kolorowy biustonosz! Echhhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zakupy ! Ten staniczek *.* A buciki będę genialne na zimę.
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. dzięki za komentarz! :)
    podoba mi się tu i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. urocza bielizna :) http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń